Conceptos fundamentales en la Planificación Estratégica de las Relaciones Públicas

Business & Finance, Marketing & Sales, Public Relations
Big bigCover of Conceptos fundamentales en la Planificación Estratégica de las Relaciones Públicas

More books from Editorial UOC, S.L.

bigCover of the book Experiencia Narrativa. Adolescentes institucionalizados por protección by
bigCover of the book Barcelona: de la necesidad a la libertad. Las clases sociales en los albores del siglo XXI by
bigCover of the book Escenas de educación social by
bigCover of the book ¿Quién se esconde detrás de una campaña publicitaria? by
bigCover of the book Lógica, argumentación e interpretación en el derecho by
bigCover of the book Adiós, Gongtan. Un viaje en autobús, tren, taxi, barca, triciclo, moto y furgoneta por la China central by
bigCover of the book El hambre y la fe by
bigCover of the book Amara. Un viaje tras las pisadas del pueblo rarámuri by
bigCover of the book Game & Play by
bigCover of the book Inteligencia en redes sociales by
bigCover of the book Manual de Recursos Humanos by
bigCover of the book La práctica psicopedagógica en educación formal by
bigCover of the book La lingüística en España by
bigCover of the book #Edusoentrevistas by
bigCover of the book Los monstruos by
We use our own "cookies" and third party cookies to improve services and to see statistical information. By using this website, you agree to our Privacy Policy