El factor persuasivo en la comunicación audiovisual

Nonfiction, Social & Cultural Studies, Political Science, Politics, Practical Politics
Big bigCover of El factor persuasivo en la comunicación audiovisual

More books from EDITORIAL UOC, S.L.

bigCover of the book The Wire University. Ficción y sociedad desde las esquinas by
bigCover of the book FUNIVERSITY. Los medios de comunicación cambian la universidad by
bigCover of the book La logopedia by
bigCover of the book Fundamentos de psicobiología by
bigCover of the book Viajar, sentir y pensar by
bigCover of the book Barcelona: de la necesidad a la libertad. Las clases sociales en los albores del siglo XXI by
bigCover of the book Tabvertising. Formatos y estrategias publicitarias en tabletas by
bigCover of the book Cómo hacer un plan estratégico de comunicación Vol. I. Un modelo de planificación estratégica, paso a paso by
bigCover of the book Constelación Babieca by
bigCover of the book Marketing viral by
bigCover of the book Redes sin causa by
bigCover of the book Casos de estudio de relaciones públicas. Sociedad conectada: empresas y universidades by
bigCover of the book Alterando la discapacidad. Manifiesto a favor de las personas by
bigCover of the book Más allá del 'resort'. Descubriendo República Dominicana by
bigCover of the book Comunicación estratégica. Herramientas y técnicas para la proyección profesional en la red by
We use our own "cookies" and third party cookies to improve services and to see statistical information. By using this website, you agree to our Privacy Policy