Los modelos de planificación estratégica en la teoría de las Relaciones Públicas

Business & Finance, Marketing & Sales, Public Relations
Big bigCover of Los modelos de planificación estratégica en la teoría de las Relaciones Públicas

More books from Editorial UOC, S.L.

bigCover of the book La ley de las aulas by
bigCover of the book Cultura y guerra del fútbol by
bigCover of the book Etiquetar en la web social by
bigCover of the book Redes sin causa by
bigCover of the book Experiencia Narrativa. Adolescentes institucionalizados por protección by
bigCover of the book Orientación profesional by
bigCover of the book Visualización de la información by
bigCover of the book Antropología de la religión by
bigCover of the book Encrucijadas de la educación social by
bigCover of the book ¿Cómo elaborar un plan de comunicación corporativa? by
bigCover of the book Causes, repercussions i possibles solucions dels conflictes en les empreses by
bigCover of the book Principios y estrategias de marketing by
bigCover of the book Gestión pública del turismo by
bigCover of the book ¿Cómo explicar el sistema de empresas de comunicación a futuros comunicadores? by
bigCover of the book La práctica psicopedagógica en educación formal by
We use our own "cookies" and third party cookies to improve services and to see statistical information. By using this website, you agree to our Privacy Policy