¿Cómo aplicar los límites jurídicos de la publicidad sectorial?

Business & Finance, Marketing & Sales, Advertising & Promotion
Big bigCover of ¿Cómo aplicar los límites jurídicos de la publicidad sectorial?

More books from EDITORIAL UOC, S.L.

bigCover of the book Territorios transmedia y narrativas audiovisuales by
bigCover of the book Representación y cultura audiovisual en la sociedad contemporánea by
bigCover of the book Pioneros de la tecnología digital by
bigCover of the book Por una corporeidad postmoderna. Nuevos tránsitos sociales y educativos para la interdependencia by
bigCover of the book ¿Quo vadis, Universidad? by
bigCover of the book El imperio del aire. Espectro radioeléctrico y radiodifusión by
bigCover of the book Juegos Olímpicos, televisión y redes sociales by
bigCover of the book Sistemas de información en la empresa by
bigCover of the book ¿Cómo explicar el sistema de empresas de comunicación a futuros comunicadores? by
bigCover of the book Presentaciones efectivas by
bigCover of the book La descentralización del estado by
bigCover of the book Introducción y perspectivas actuales de la sociología jurídica by
bigCover of the book El mejor libro jamás escrito sobre entrevistas by
bigCover of the book Los monstruos by
bigCover of the book La gestión profesional del merchandising by
We use our own "cookies" and third party cookies to improve services and to see statistical information. By using this website, you agree to our Privacy Policy